8. helmikuuta 2015

138.

Saatoin saada töitä.
Tai siis. Kun.

"En enää ikinä soita kellekään
muulle jos tarvitsen tuuraajaa!"

&

"Mulla saattais aueta pian 10-20h/vko
paikka. Olisitko kiinnostunut?"

Soitin äidille. Isälle. Sinulle.

Hymyilin koko kotimatkan,
kuten aurinkokin.

Edellisen työpaikan traumat
alkavat hiljalleen haaleta; kenties
en olekaan täyspaska, kuten silloin
väitettiin. ( Tai en minä tiedä -- )

Mutta kuka oikeasti voi pitää
minua hyvänä vain viidentoista
tunnin perusteella?

Hämmentää.

2 kommenttia:

  1. Upea juttu, onnea! :) Mutta millainen työnantaja nimittää alaistaan täyspaskaksi? Ehkä tämä paikka on parempi, ja voit unohtaa aiemmat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellainen esimies, joka on jäänyt jumiin (hänen mielestään) paskaduuniin ja mielellään purkaa katkeruutensa uuteen työntekijään.

      Itsehän pidän tästä työstä aivan valtavasti. Onneksi en ole kyseisessä pisteessä enää töissä, vaan olen heittänyt keikkaa milloin minnekin. Nyt tosin vaikuttaisi siltä, että saisin tuon pienen osa-aikaisuuden (olettaen, etteivät nykyiset osa-aikaiset tahdo lisätunteja)!

      Edellinen esimies vaan lyttäsi itsetunnon niin vahvasti, että en jotenkin osaa uskoa tätä todeksi..

      Mutta kiitos ♥ Olen itsekin aivan täpinöissäni! Ja ainakin saan tehdä noita tuurauskeikkoja sinne, vaikka en osa-aikaista työtä saisikaan :)

      Poista

Piristä päivääni?