15. huhtikuuta 2016

184.

Minusta ei kuulemma näe,
että itseluottamukseni on
hajalla. Ne sanovat, että
vaikutan itsevarmalta ja
kovin määrätietoiselta.

Todellisuus on toinen.

Oikeasti istun yksin, hiljaa,
ajatuksiini uppoutuneena.
Jätän sanomatta asiat, jotka
olisivat ne tärkeimmät minun
eloonjäämiseni kannalta.

En elä kuten opetan - -

Kommunikaatio on avainsana
elämään. Mutta mitä jos siihen
ei pysty? On liian käppyrällä;
ahdistunut, lytyssä, eksyksissä.

Tieto ei näy käytännön tasolla.

Tunteet vie mua.

Suurimmilta osin koostun
varovaisuudesta, miellyttämisen
halusta, täydellisyyteen pyrkimisestä
ja epävarmuudesta. Ahdistuksesta,
masennuksesta sekä - -

(luoja kun ahdistaa, ettei tämäkään teksti ole symmetrinen)

Mutta mä myös haaveilen -
kun vaan tietäisi mistä.

Ja kenen kanssa.

5 kommenttia:

  1. Anteeksi, etten ole vastaillut, mutta olen koko ajan puhelimella ja tällä on hieman hankala kirjoittaa. Kiitos kommentista, yritän parhaani mukaan tuntea oloni paremmaksi, yritä sinäkin. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä sitä huolehdi! Kännykkäilyn takia mäkin kommentoin harvakseltaan. Tiedän että kuitenkin luet kommenttisi ja se on mulle se tärkein tieto - sen lisäksi, että sä olet nyt turvassa. Kun ottaa kaiken viimeaikaisen huomioon on vain ja ainoastaan huojentavaa tietää, että olet nyt hoidon piirissä. Jaksamisia! ♥

      Poista
  2. Tuleepas omituisen välitetty olo. Olet ihana <3

    VastaaPoista
  3. Tekstisi on kuin minun kynästäni. Hämmästyttävää miten samanlaisia ajatukset voivatkaan olla. Kovasti tsemppiä ja jaksamista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinällään aika ikävä kuulla :( voimia myös sinulle.

      Ja kiitos ♥

      Poista

Piristä päivääni?